The Basic Principles Of ثبت شرکت در دوبی

Wiki Article

در حال حاضر کسانی که به دنبال تور خارجی هستند بدانند از ایران از طریق ایرلاین های خارجی چون قطرایویز و ترکیش پروازهایی به بسیاری از کشورها انجام می گیرد و وضعیت پروازهای خارجی برخلاف روزهای گذشته در هاله ای از ابهام نیست.

این الزام برای پروازهای مستقیم یا ترانسفر قابل اجرا است. مسافرانی که در یک پرواز مستقیم از کانادا به عراق رزرو کرده اند یا در حال انتقال/ ترانزیت در دبی با پرواز از کانادا به عراق از طریق دبی هستند.

پروازهای مسقط - تهران - مسقط هواپیمایی "سلام ایر" از تاریخ ۱۲ سپتامبر آغاز میشوند.

۲) ارائه‌ی نتیجه‌ي مثبت تست پی سی آر: برای آن دسته از کسانی که به ویروس «کووید-۱۹» مبتلا شده و از زمان تست آن‌ها ۱۵ تا ۱۸۰ روز می‌گذرد.

خدمات و سامانه‌های هوشمند سامانه‌های مرتبط با ثبت شرکت‌ها سامانه ثبت شرکت

بخشنامه هواپیمایی قشم ایر درباره پذیرش مسافران مسیرهای بین المللی

سلام. من محل کارم قطره.بخاطر کرونا دیگه نتونستیم برگردیم. طبق اطلاعات شما کی دوباره مرز قطر بازه؟

اگر اینجا اینترنت لازم دارید سیم کارت تورک سل از شهر بخرید نه از فرودگاه، قیمت سیم‌کارت با ۲۵ گیگ اینترنت داخلش ۲۰۰ لیر هست، وقتی ترکیه رو ترک کنید و سه ماه خط خاموش باشد، سیم‌کارت غیر فعال میشود!برای برگشت از استانبول حتما ۴۸ ساعت قبل از سفر تست پی سی آر بدهید و دقت کنید که در زمابندی دچار مشکل نشوید، هزینه‌ی تست پی سی آر حدود ۱۵۰ لیر است اگر به هر دلیلی موفق به دریافت تست پی سی آر نشدید، شما باید هشت ساعت قبل از پرواز به فرودگاه بروید و انجا تست رو انجام بدهید، بعد از دادن تست میتوانید فرودگاه را ترک کنید و مجددا دو ساعت قبل از پرواز به فرودگاه برگردید!

سلام ببخشید....ممکنه تا زمستون طول بکشه که پرواز ها بسته باشن؟؟؟و با پرواز های فوق العاده اگر بیان...یا گفتن با هواپیماهای جزیره.

سلام کسایی که اقامت دارند در کشوری مثل کانادا میتونند از کشور خارج بشوند؟

سلام اگر بخواهید میتوانید با پروازهای خارجی مثل قطر و یا پگاسوس به قبرس شمالی بروید

سلام ، آیا در حال حاضر می توان از ارمنستان به ایران از طریق مرز ملی سفر کرد؟

کلیه پرسنل و مسافران تحت اسکن حرارتی قرار می گیرند و هر مسافری که علائم آنفولانزا را نشان دهد ، اجازه ورود ندارد. سپس آنها برای آزمایش more info بیشتر به مرکز پزشکی منتقل می شوند

فعلا مرز بین ایران و قبرس بسته هستش و زمان بازگشایی مرز ایران و قبرس مشخص نیست

Report this wiki page